Voor wie is KPN ÉÉN?

KPN ÉÉN heeft al meerwaarde voor bedrijven met 5 of meer medewerkers. Wanneer het interessant is? Als u geen eigen telefooncentrale heeft. Als uw huidige telefooncentrale verouderd is en moet worden vervangen. Als u een nieuwe vestiging opent. Als uw bedrijf of vestiging verhuist. Of als u medewerkers de mogelijkheid wilt bieden meer vanuit huis of onderweg te werken.

 


 

Wanneer kiest u voor KPN ÉÉN?

  • Als u het gemak wilt van één vaste prijs per medewerker, één contract, één factuur en één helpdesk
  • Als u maximaal grip wilt op de kosten van communicatie
  • Als u flexibel wilt kunnen inspelen op veranderingen in uw organisatie
  • Als u uw medewerkers wilt faciliteren efficiënt samen te werken

 

Een helder advies over de KPN ÉÉN oplossing voor úw bedrijf?
Bel ons op 0182 630 200 of vul het contactformulier in.