KPN-ÉÉN-zakelijk

ÉÉN zakelijke oplossing voor internet, vast en mobiel bellen

KPN ÉÉN is een slimme oplossing voor het MKB: internet, vast en mobiel in één. Één contract, één factuur. Voor vragen één helpdesk met één telefoonnummer. En heel overzichtelijk: één vaste prijs per medewerker. KPN ÉÉN is niet alleen eenvoudig, maar ook flexibel: de oplossing ‘beweegt mee’ als uw organisatie groeit of krimpt.

 

 

KPN ÉÉN zakelijke oplossing voor internet, vast en mobiel bellen

 

Delen van informatie, werken op afstand met innovatieve toepassingen – dat is makkelijker dan ooit, dankzij steeds meer keuzes aan devices. Dat creëert zakelijke kansen. Aan de andere kant is het ook lastig kiezen uit al die mogelijkheden. Zeker in een tijd dat medewerkers steeds vaker specifieke eisen en voorkeuren hebben of willen werken op hun eigen tablet, laptop en pc. In die dynamiek is het beheren van telecom en ICT complexer geworden. KPN schept weer duidelijkheid en overzicht: met KPN ÉÉN.

KPN ÉÉN is speciaal ontwikkeld voor het MKB: bedrijven met 5 tot 150 medewerkers. Deze volledig geïntegreerde oplossing voor vast, mobiel en internet geeft maximale flexibiliteit: voor elke medewerker afzonderlijk kunt u – volledig op maat – het ideale pakket samenstellen.

 


 

ÉÉN contract

Overzichtelijker kan niet: u krijgt één contract voor uw internet en vaste en mobiele telefonie. Alles gaat in op dezelfde datum. En toch blijft u flexibel, want u kunt maandelijks uw gebruikers aanmelden of afmelden. Zo minimaliseert u de kosten niet alleen, u houdt er ook controle op, met één overzichtelijk factuur.

 


 

ÉÉN prijs per medewerker

U kiest per medewerker welke functionaliteit die nodig heeft, vervolgens betaalt u een vast (!) bedrag per gebruiker. De een belt vaak vanuit kantoor, de ander is vooral onderweg met tablet en smartphone. Daarom kunt u met KPN ÉÉN het juiste profiel kiezen per medewerker, unit, afdeling of groep.

Vervolgens kan elke medewerker onbeperkt bellen naar vast en mobiel, in heel Nederland. Alleen de kosten van bellen naar het buitenland worden apart in rekening gebracht, u vindt ze gespecificeerd op uw factuur.

 


 

ÉÉN telefoonnummer

Wilt u een mobiel nummer (of meerdere) koppelen aan één vast nummer? Ook dat kan met KPN ÉÉN. En met de Zapper-app krijgt u ook nog eens de functies van een professionele telefooncentrale op uw smartphone. Ook praktisch: dankzij de profielen Onderweg en Overal kan elke vaste telefoon worden overgeschakeld naar mobiel. Voor een optimale bereikbaarheid – altijd en overal.

 


 

ÉÉN KPN Helpdesk

Één aanspreekpunt voor al uw vragen over vast, mobiel en internet – de helpdesk van KPN ÉÉN garandeert dat. Scheelt u kostbare tijd en is wel zo makkelijk.

 


 

ÉÉN online beheerportal

Hoe handig zou het zijn als elke medewerker – op elk moment van de dag, waar dan ook – wijzigingen op de telefooncentrale snel kan uitvoeren. KPN ÉÉN maakt het mogelijk: u beheert uw telefooncentrale vanaf uw iPad, in de cloud.

 


 

100% maatwerk

U kunt elke maand het aantal gebruikers, modules en telefoonnummers aanpassen. Net als de instellingen per medewerker. Het resultaat is dat u alleen betaalt voor het werkelijke verbruik van uw medewerkers. Zo sluit KPN ÉÉN altijd aan op uw bedrijf.

 


 

Géén investering!

KPN ÉÉN betekent dat u een ultramoderne en professionele telefooncentrale in de cloud heeft. Dit vereist geen enkele investeringen in hardware of software. U stapt simpelweg van het ene op het andere moment over naar een geavanceerde oplossing voor internet en telefonie (vast en mobiel).

 


 

Klaar voor de toekomst

KPN ÉÉN is een online platform dat altijd up-to-date is. Zo heeft u altijd toegang tot de nieuwste functionaliteiten. KPN zet immers regelmatig nieuwe releases online. Dit betekent dat u geen geld of tijd kwijt bent aan het technische beheer, dat doet KPN voor u. Kosteloos.